Softonic-recension

IGREJA BATISTA RECOMEÇAR

IGREJA BATISTA RECOMEÇAR är en livsstilsapp utvecklad av Prover Tecnologia för Android-enheter. Denna gratisapp syftar till att ge uppdaterad information om kyrkans schema och evenemang, samt meddelanden från pastorer och ledare i realtid. Användare kan också få aviseringar, nyheter och agendauppdateringar från sin grupp eller cell.

En av appens nyckelfunktioner är möjligheten att bekräfta närvaro vid gudstjänster, evenemang och reträtter. Dessutom kan användare be om böner var som helst och få dagliga bibelvers.

Övergripande sett erbjuder IGREJA BATISTA RECOMEÇAR ett bekvämt sätt för kyrkomedlemmar att hålla sig uppkopplade och informerade om kyrkans aktiviteter och budskap.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om IGREJA BATISTA RECOMEÇAR

Har du provat IGREJA BATISTA RECOMEÇAR? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.